Tavo būsimos atsakomybės:
- Naujų klientų paieška, jų pritraukimas ir pardavimų;
- Glaudaus ryšio su esamais klientais palaikymas ir vystymas;
- Įmonės pardavimų strategijos tobulinimas ir įgyvendinimas;
- Įmonės plėtros galimybių analizavimas ir augimo strategijos palaikymas;
- Derybų su tarptautiniais verslo partneriais inicijavimas ir vedimas;
Mes tikimės, kad:
- Turi bent 2 metų patirtį.
- Geros anglų kalbos žinios. Kitų užsienio kalbų (vokiečių, prancūzų, italų, rusų) žinios būtų didelis privalumas;
- Teigiamas įvaizdis;
- Stiprūs derybiniai įgūdžiai;
- Aukštasis išsilavinimas marketingo, komunikacijos, vadybos ar pan. srityse;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Įmonė siūlo
- Galimybę prisijungti prie sparčiai augančios ir dinamiškos įmonės;
- Saviraiškos galimybes, nuolatinį profesinį tobulėjimą ir mokymosi galimybes (Mokymosi biudžetas 1500 eur metams);
- Lanksčias darbo sąlygas;
- Įmonės renginius ir iniciatyvas;
- Draugišką savo srities profesionalų komandą;
- Sėkmnigai įgyvendinus pardaviminius tikslus suteikiamos papildomos naudos (automobilis, motyvaciniai priedai ir kita).
Atlyginimas
2500-3500 €/mėn. į rankas